Vastaamme mielellämme Meiraa ja tuotteitamme koskeviin kysymyksiin.
Voit antaa meille palautetta, kiitoksia ja kehitysehdotuksia alla olevalla lomakkeella tai sähköpostitse: meira.info [at] meira.fi.
Jos palautteesi koskee viallista tuotetta, niin täytäthän myös tuotteeseen liittyvät tiedot sekä osoitteesi. Lähetä meille tuote ja pakkaus tutkittavaksi. Mikäli kyseessä on kahvituote, toivomme kahvinäytettä mahdollisimman paljon, mielellään jopa 200 g. Liitä täytetty ja tulostettu lomake palautuvan tuotteen mukaan. Mikäli et voi tulostaa lomaketta, liitä palautuvan tuotteen mukaan vapaamuotoinen saate, josta löytyvät yhteystietosi. Lähetämme vastauksen näytteen tutkittuamme. Näytteen lähettäminen on maksutonta, kun lähetät sen asiakaspalautuksena. Sopimustunnuksemme on 600681. Osoite: Meira Oy, Laadunvalvonta, Aleksis Kiven katu 15, 00510 Helsinki.
Pyrimme käsittelemään kuluttajapalautteesi mahdollisimman pian. Vastaamme kuitenkin viimeistään kahden viikon sisällä.